VIACOM INTERNATIONAL STUDIOS (VIS) FINISHED "DANI WHO?"

Buenos Aires, July 29, 2019 - After more than two months of filming, Viacom International Studios (VIS) Americas announced the end of production of “Dani Who?”. The series will soon be available on Paramount Channel and Amazon Prime Video.

This new sci-fi youth thriller, produced by Argos and filmed in Mexico City, tells the story of a group of classmates who didn't think they had anything in common, until the disappearance of a girl in town unites them forever.

The plot takes place in the town of San Gregorio where a network of lies, a disguised disappearance and a possible murder unleash the suspense in this exciting story.  A group of teenagers will become inseparable accomplices and discover that they have more in common than they had thought, including special abilities. These abilities will lead them to believe that they may not be of this world, and that their history hides secrets even darker and deeper than they could have ever imagined.

"This new series was designed to have the main topics incorporate current interests, combining both fiction and reality," said Ezequiel Groisman, VP of Production at Viacom International Studios. "We are very happy with the entire production process of “Dani Who?”. We achieved an excellent result thanks to the best technology and talent available," he concluded.

For more information about Viacom International Studios (VIS) Americas, visit ViacomInternationalStudios.com or follow our official social media accounts on Instagram, Facebook and Twitter.

About VIMN AMERICAS

Viacom International Media Networks Americas, a unit of Viacom Inc. (NASDAQ: VIAB), owns and operates the company’s portfolio of entertainment brands, which include MTV, Nickelodeon, Nick Jr., Comedy Central, Paramount Channel, VH1, Telefe and their respective properties in Latin America (including Brazil). Additionally, the portfolio includes Tr3 in the US, which targets a broad US Hispanic audience, and VIMN’s programming partnerships in Canada with Corus Entertainment for Nickelodeon and Bell Media for MTV and Comedy Central. VIMN Americas also holds a majority stake in Porta dos Fundos, one of the main comedy content creators in Brazil. The company’s multiplatform business includes the mobile apps MTV Play, Nick Play, Comedy Central Play, Mi Telefe, and Telefe Noticias; on-demand products, Nick First and My Nick Jr., and the SVOD product, Noggin, in addition to multiple web sites.

About VIACOM INTERNATIONAL STUDIOS AMERICAS

Launched in 2018, Viacom International Studios (VIS) Americas is a division of Viacom International Media Networks Americas, produces content across all genres, for both Viacom’s global brands and platforms including Nickelodeon, MTV, Comedy Central, Paramount Network Telefe and Porta Dos Fundos and for third parties.  VIS's global sales include original productions, co-productions, format sales for local adaptations, and sales of canned products. VIS's content covers all genres, from soap operas to dramas, short and long comedy formats, and cinematographic productions.

———-

Buenos Aires, 29 de julio, 2019 – Luego de más dos meses de grabación, Viacom International Studios (Americas) anunció la finalización del rodaje de “Dani Who?”. La serie estará próximamente disponible en Paramount Channel y en Amazon Prime Video.

Este nuevo thriller juvenil de ciencia ficción, producido por Argos y rodado en la ciudad de México, cuenta la historia de un grupo de compañeras de clase que no creían tener nada en común, pero que la desaparición de una chica en el pueblo las unirá para siempre.

La trama transcurre en el pueblo de San Gregorio donde una red de mentiras, una desaparición encubierta y un posible asesinato desatan el suspenso en esta emocionante historia. Un grupo de adolescentes se convertirán en cómplices inseparables y descubrirán que tienen más en común de lo que ellas habían pensado, incluyendo habilidades especiales. Esto las llevará a creer que tal vez no sean de este mundo, y que su historia esconde secretos aún más oscuros y profundos de los que jamás se imaginaron.

“Esta nueva serie está realizada considerando los principales temas de interés actuales, combinando tanto la ficción con la realidad”, comentó Ezequiel Groisman, VP de Producción de Viacom International Studios. “Estamos muy contentos con todo el proceso de producción de ‘Dani WHO?’ porque logramos un excelente resultado gracias al uso de la mejor tecnología y el talento disponible”, concluyó.

Para obtener más información sobre Viacom International Studios (VIS) Américas, visite ViacomInternationalStudios.com o a través de nuestras cuentas oficiales de redes sociales en InstagramFacebook y Twitter.

Sobre VIMN AMERICAS

Sobre VIACOM INTERNATIONAL STUDIOS AMERICAS